ח"כ קרויזר: "למרות הביקורת כלפינו – אין אלטרנטיבה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ קרויזר: "למרות הביקורת כלפינו – אין אלטרנטיבה"

    ח"כ יצחק קרויזר במהדורת הבוקר: "אין ספק שאנחנו לא מרוצים מהרבה נושאים בממשלה ויש עלינו ביקורת ציבורית, אבל המסר הוא שרוצים שנישאר בממשלה. האלטרנטיבה של לפיד עם עבאס היא אסון"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת עוצמה יהודית, חבר הכנסת יצחק קרויזר, אמר לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), כי על אף הביקורת הציבורית כלפי מפלגתו, הוא וחבריו מקבלים מהציבור חיזוקים לכך שעליהם להישאר בממשלה.

    הוא התייחס לחוסר שביעות הרצון שלו ושל חבריו לסיעה מהתנהלות הממשלה בתחום המדיני-ביטחוני: "אין ספק שאנחנו לא מרוצים מהרבה נושאים כמו למשל המדיניות בהר הבית והתגובה לירי מעזה ולבנון. יש חילוקי דעות עמוקים איתנו בממשלה על איך נכון להגיב. אבל אנחנו נמצאים בהפגנות – (בדרך אגב) סוף סוף הציבור יוצא לרחוב להביע את דעתו, שלא יגנבו את הקולות שלנו – המסר מכולם, יש ביקורת ואנחנו קשובים לביקורת – אבל יחד עם זאת רוצים שנישאר בממשלה".

    אמנם, ציין קרויזר "יש כאן מציאות קצת מוזרה שאנחנו מפגינים נגד הממשלה שאנחנו חברים בה, אבל יחד עם הביקורת כלפינו אנחנו שומעים בכל ההפגנות את החיזוק שאנשים אומרים לנו – שמבקרים אותנו כדי שנדחוף לקיים את מה שהבטחנו אבל לא כדי שנפיל את הממשלה. כי האלטרנטיבה של לפיד עם עבאס היא אסון".

    על הרפורמה המשפטית: "אם לא ימוצו השיחות, שכרגע לא נראה שמתקדמות לאנשהו – נעביר את הרפורמה. ההפגנות לא קשורות לרפורמה. יש כאן ציבור שלא מוכן לקבל את תוצאות הבחירות וקומץ שבו מוכן לשרוף הכל ולכן אין לנו ברירה אלא להעביר את הרפורמה".



    0 תגובות